Facebook visual

Creative Shock 2018

Jau aštuntąjį kartą ISM universiteto studentų atstovybės organizuojamas projektas „Creative Shock“ visame pasaulyje skleidžia socialinio verslo idėjas, skatina studentus išgliaudyti įvairias užduotis, susijusias su socialiniu verslu bei jo problemomis. 2017 metais „Creative Shock“ subūrė dalyvius iš daugiau nei šimto pasaulio šalių. Daugiau nei tūkstantį dalyvių kasmet sukviečiančio renginio organizatoriai tikisi atkreipti visuomenės dėmesį į socialinio verslo svarbą ir konkurso metu išnagrinėti egzistuojančius sunkumus, su kuriais Lietuvoje ir pasaulyje susiduria socialinio verslo įkūrėjai.

Konkurso metu studentai iš viso pasaulio universitetų komandose sprendžia socialinio verslo situacijas (business case). Pirmajame atrankiniame etape komandos sprendžia dvi užduotis. Dešimt geriausiai pasirodžiusių komandų yra kviečiamos į finalinį savaitgalį Vilniuje, kur kasmet finalinės užduoties metu dalyviai turi spręsti tikrų socialinių verslų problemas. Šiemet konkurso nugalėtojų pastangos bus įvertintos „Turkish Airlines“ bilietais į pasirinktą pasaulio šalį bei 2000 eurų piniginiu prizu.

„Socialinis verslas – ateities verslas. Manome, kad jauni verslininkai, o ypač lietuviai, galėtų tapti dar ambicingesniais ir nebijoti rinktis sunkesnio kelio – siekti dviejų dalykų vienu metu: ir pelno, ir socialinės problemos sprendimo visuomenėje. Šis iššūkis ne bet kam, nes kiekvienas verslas turi unikalų veikimo principą. Tad norime parodyti, kuo tai įkvepia ir yra įdomu,“- sako projektą organizuojantys ISM studentų atstovybės nariai.

Registracija į konkursą jau prasidėjo, tad projekto organizatoriai kviečia išbandyti savo jėgas konkuruojant su studentais iš viso pasaulio ir kartu su komanda arba vienam registruotis puslapyje http://creativeshock.lt/.

/EN\

Students’ Association of ISM University of Management and Economics from Lithuania invites you to participate in a social business case competition Creative Shock, where you could win 2000 euros and a round-trip flight to any destination in the world.

By participating in Creative Shock, students are able to apply their business management, marketing, and creativity skills and widen their knowledge about social business. In addition, this is a possibility to gain international experience as well as see the impact of their work, as two out of four cases are real-life problems.

Creative Shock attracts youth from all over the world to educate them about the concept of social business, its implementation, and impact. Participants have to solve two social business cases in the preliminary rounds. The best 10 teams gather in Vilnius, Lithuania to solve the two final cases. They will be competing for the Grand Prize – 2000 euros and Turkish Airlines tickets to any country of their choosing. A more detailed description can be found here.